Sova?

Är svintrött. Är inte van vid att vara så här aktiv på dagarna. Började dagen med att luncha med Isabell och hennes norrlandsvän Frida. Mycket trevligt. Därefter blev det studiegruppsträff (känns som att det blivit en mycket bra grupp) och efter det var det workshop där vi fick sitta i grupper och diskutera barnkonventionen. Kändes mer som ett seminarie än workshop men givande och trevligt var det i alla fall.

Mötte älskling efter skolan och gick förbi Lindex en sväng och köpte mig en ny, välbehövd bh innan vi gick och tog en fika. Färdigfikade gick vi sedan till the systembolag och införskaffade drycken för morgondagen. Skulle mött upp Pernilla vid 16-tiden för att ge henne betalt för Mary Kay-produkterna jag köpt av henne, samt få en oil eye remover som jag också beställt av henne men eftersom både hon och mitt vackra gudbarn var förkylda åkte jag ut till Hässleholmen och hämtade det i stället.

Det var ju en spännande upplevelse att ta sig hem. Fruktansvärt mycket folk inne i stan och bussen från Hässle till stan gick bara 1m åt gången så det blev en lite ryckig åktur. Bussen från Södra torget hem till mig var trasig så fick knö på nästa buss i stället som givetvis blev smockfull.

Hem kom jag i alla fall och har sedan dess färgat håret på Isabell. Fått håret blonderat på mig av Isabell (välbehövligt då den utväxten jag hade inte var att leka med). Har även hunnit städa en del så i morgon återstår bara tvätt 14-17 och dammsugning innan folket kommer, sedan får de ta det som det är för jag orkar icke engagera mig så mycket i städningen. :P 

Nu: Sova!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0