Bra dag!

Dagens schema:
Föreläsning om konflikthantering.
Föreläsning av RFSL.
Information om arbete: Gestaltning.
Studiegruppsträff.

Allt på schemat har varit bra idag. Föreläsningen av RFSL var riktigt bra och fylld med humor. Föreläsningen om konflikthanteringen var av allas vår favoritföreläsare Helena Pokka så den var självklart bra och informationen om gestaltningen tycker jag var rätt givande också. Även om samma information går att finna i kurshandboken så är det alltid skönt att få en genomgång muntligt också. Det känns som att oron släpper lite då. Studiegruppen var liksom allt annat också bra. Gjorde klart och skickade in två stycken grupparbeten. Det kallar jag effektivitet. 

Ikväll ska jag försöka plugga lite hemma, laga mat och det där vanliga dravlet. Känner just nu att jag hade velat träna eftersom jag ändå slutade tidigare än väntat idag men det får vara. Ska träna i morgon i alla fall. Längtar!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0