Träning :)

Efter skolan mötte jag upp Pernilla. Vi ska provträna på Sportlife nu i en vecka. Körde bara en halvtimma idag men vi ska dit i morgon igen. Riktigt najs är det. Det var nästan helt tomt på folk idag när vi var där. Skönt. Förhoppningsvis är detta något vi kan fastna i ordentligt. Trevligt att gå tillsammans med någon annan också.

Nu ska jag snart göra mat. Hoppas att jag hinner färdigt med den innan hockeyn börjar kl.19.00. Elitseriepremiär och match mellan Frölunda och Växjö. Hoppas på en trepoängare nu. Gött att börja på hemmaplan med. Men vi slog ju Färjestad på bortaplan med 4-1 förra veckan så jag är hoppfull. :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tränar på sportlife! Vi kan köra ihop? : ]

2011-09-13 @ 23:00:24
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0