Söndagen??

Söndagen har liksom bara försvunnit känns det som. Var iväg och tränade med Pernilla en stund förut. Var inte sådär jättepeppad på det innan men iväg kom vi i alla fall och det var skönt. Nu på kvällen har vi käkat pizza (hälsosamt, jag vet) och tittat på film. Skyline blev det. Någon annan som har sett den? Jag förstod mig inte på den. Tyckte att filmen var ganska bra till dess att den plötsligt var slut. Mitt i liksom. Jaja, kanske kommer en tvåa.

I morgon är det skola igen. Har knappt varit tillbaka i skolan en månad ännu men ändå känns det som om vi aldrig hade något sommarlov. Men jag gillar det. Även om jag inte tycker så bra om den kursen vi läser nu så gillar jag skolan i sig. Jag har en bra klass, en bra studiegrupp och bra vänner. Jag trivs med att vara sysselsatt och att träffa folk. Det hjälper för att hålla ångesten borta och även om den kryper fram då och då så är det lättare att bli av med den när man har annat att fokusera på. 

Nu ska jag lösa lite korsord innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0