Nystädat.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och städat efter förra helgen. Storstädning blev det också, underbart. Har gjort allt förutom städat toaletten för det får minsann karln göra. Ska även se till att få ner alla förbannade glasflaskor till återvinningen och pantflaskorna ska pantas så att vi får plats med kläderna i klädkammaren igen. ;)

Behöver egentligen våttorka golven också men det tar jag nästa gång. Idag ska jag/vi för ovanlighetens skull ut till Pernilla & co. Men innan dess måste jag göra iordning mig själv också och njuta av en ren lägenhet så länge det varar. :)

Kommentarer
Postat av: chanette

jag kommer lägga ner tårt bloggen men kommer fortsätta på ikoketmedchanette.blogg. där kommer mina tårtor finnas för den sidan vet inte gubben om..

hoppas du hänger med mig där

2011-09-09 @ 19:25:59
URL: http://ikoketmedchanette.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0