Ny kategori.

Det blev en fjärde vinst ikväll. Fyra matcher, fyra vinster. Härligt! Resultatet stannade på 0-2 så det var alltså målfritt i tredje perioden också. Men spelet var intressant. Hade velat se matchen men ibland får man helt enkelt nöja sig med att bara lyssna. Ikväll var det en väldigt bra kommentator, en av de bästa jag hört faktiskt, så det kändes nästan som att man såg matchen. Det gillas!

Eftersom jag titt som tätt kommer att skriva om hockeyn och då enbart om elitseriens matcher och nästan uteslutande om Frölundas matcher har jag valt att skapa en egen kategori till det. Är fortfarande inte helt med i svängarna när det gäller kategorier. Glömmer oftast att lägga inläggen i de kategorier där de hör hemma men skam den som ger sig. Nu borde den finnas där i alla fall. Kom gärna med kommentarer om vad jag ska ha med i kategorin så blir det kanske lite mer skrivet. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0