Mysig helg.

Helgen är snart över. Nu sitter jag i skolan och skall strax sätta igång med plugget. Igår började jag och Oscar dagen med att åka in till stan för frukost på Tant Grön. Vid 12 kom mamma och Zita hit till Borås. Vi mötte upp Pernilla, Levi, Melissa och Pernillas mormor med man för en fika på Viskan. När alla var färdigfikade delade vi på oss och gick en sväng på marknaden. Gillar inte att ha med Zita där men det hade inte varit sjysst att åka direkt hem till oss och lämna henne heller så hon fick följa med.

På eftermiddagen/kvällen åkte jag och mamma in till stan igen för att köpa hem kinamat. Väl hemma åt vi samt roade oss med Singstar och glodde lite på tv innan det var dags för sängen. Segstartade dagen med tv-tittande idag också innan det var dags för mamma att åka hem. Alltid lika tråkigt att skiljas, tiden går alltid för snabbt. Men vi får försöka ses snart igen.

Nu ska jag som sagt plugga. När jag är klar med det blir det nog en tur till Maxi så att vi får handlat hem det som behövs för veckan. Ikväll tänker jag bara ligga på soffan och titta på filmer/serier. Känner verkligen att jag behöver en sån kväll efter den här veckan som varit.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag längtar till den dagen då jag inte bryr mig. Jag längtar till jag slutar såras och förvånas av det.

Men lärt mig något av det har jag definitivt gjort. Och jag tänker aldrig sjunka till deras nivå som låter sig styras av en psykopat som får min egna familj att rata mig.

Så akta till dig psykopater :D

2011-09-26 @ 00:07:22
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0