Frölunda-Timrå

Nu funkar appen. Fick uppdatera ajfönen innan bara vilket var lite problematiskt eftersom jag var tvungen att uppdatera iTunes först men det ville inte vara med och leka med mig så det fick bli ett samtal inklusive 30 minuters telefonkö till Apple. Men fick bra hjälp i alla fall och till slut fungerade det.

Ikväll är det hockey igen. Frölunda spelar hemma mot Timrå. 1-0 till Frölunda so far. Leder överlägset i skottstatistiken och har allmänt övertag i matchen. Timrå har många skadade spelare vilket alltid är jobbigt.

Förra matchen mot AIK förlorade vi efter straffar. Synd för det var en jämn match, även i straffarna. Men en förlust ska väl komma förr eller senare antar jag. Idag tar vi en vinst igen, hoppas jag. :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tycker att du ska skriva till "har även vääärldens finaste o vackraste gudbarn Melissa ängla" i din presentation :D

2011-09-27 @ 20:55:47

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0