Fredagsmys!

Det är fredag. Perspektivredovisningen var bra, hon hade inget negativt att säga vilket alltid känns gött. Man har koll på läget, tydligen. ;) Efter redovisningen hade vi workshop dans och rörelse där vi fick testa på en massa roliga grejer, blev lite svettigt men trevligt med lite rörelse. Efter skolan mötte jag Pernilla, gick till systemet, gick till gymet och körde en stund. Efter gymet gick jag och mötte finaste Amanda, tog en fika med henne och gick runt lite i stan och tjötade. Alltid lika trevligt!

Nu sitter jag och tittar på SVT play där de visar träningsmatch mellan Frölunda Indians och New York Rangers. Ställningen är 3-1 till Rangers än så länge men jag tycker ändå vi spelar riktigt bra utan några direkta misstag. Men mer om det i morgon när det är bortamatch mot Skellefteå AIK.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0