Trött i benen.

Jag är trött i benen nu. Har inte tränat på lite mer än en vecka men idag kom jag äntligen iväg till gymet igen. Fick Mikaela som sällskap också, mycket trevligt! Söt tjej det där! :)

Efter gymet tog jag en promenad till resecentrum och hämtade ut tågbiljetter innan jag gick därifrån tillbaka in till stan och handlade lite på ica city. Köpte ett nytt jättegrovt bröd som jag tänkte testa. Har egentligen aldrig gillat grovt bröd, men det var rabatt på detta och skam den som ger sig! Glömde dock köpa pålägg så Oscar får sticka till Ica efter jobbet han också. Mohahaha!

Det har alltså blivit lite promenerande idag. Skönt! Ska göra allt jag kan för att försöka träna i morgon och på torsdag också eftersom det inte blir något i helgen. Eller ja, det blir massor med promenerande inne på Gekås såklart. Längtar! :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är söt! Får träna ihop igen :]

2011-10-11 @ 22:53:28
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0