På bättringsvägen.

Jag börjar friskna till.. eller så är det bara en paus. I vilket fall som helst har jag mycket mer energi idag. Jag är fortfarande tjock i halsen och har vad känns som ganska hög feber till och från men energin börjar komma tillbaka och jag lever inte i en ständig feberyra idag i alla fall. 

Har faktiskt fått diskat och tagit lite småplock här hemma och har även plockat fram köttfärs så att jag kan göra iordning middag sedan. Blev helt slut av disken och plocket men nu när jag hängt i soffan en stund igen börjar energin komma tillbaka så det känns helt okej ändå. I morgon blir det alltså att återgå till vfu'n om inget annat inträffar. Skönt att inte missa alltför många dagar av vfu'n heller för det ska ju tas igen någon gång också.

Nu ska jag väl titta på en film eller något, igen. ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0