Nya Facebook.

Jag brukar inte ha problem med att Facebook hittar på nya uppdateringar. Tvärtom är det kul att de försöker förnya utefter vad de tror är användarnas önskemål. Men nu sätter jag mig tyvärr på tvären mot de nya uppdateringarna. Jag har gett det ett par dagar och verkligen försökt se det positiva med uppdateringarna men jag tycker bara att det är förvirrande och onödigt. Men samtidigt är det helt galet hur beroende man är av att ständigt gå in och kolla om någon har kommenterat något eller uppdaterat om något intressant.

Datorberoende är man, jappjapp. Men jag har åtminstone lagt ner med samtliga Facebook-spel såsom Farmville, Frontierville och allt sådant jag spelat. Finns så mycket annat vettigare att lägga tid på. Som att typ städa, träna, bättra på kosten och jaa.. plugga kanske?! 

I morgon är det dags för studiegrupp och därefter ska jag träna, träna, träna. Harregud va förslappad man blir när man inte har tränat på ett tag! Jag har fortfarande inte kommit så långt i träningen men det känns jättebra varje gång man kommer iväg och man måste ju börja någonstans. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0