Nervositet deluxe!

Så nervös som jag var i morse har jag inte varit på en examination på jättelänge. Sjukt jobbigt. Det berodde inte ens särskillt mycket på att datorn bestämde sig för att göra uppdateringar precis innan jag skulle gå hemifrån även om man kan få nervösa sammanbrott för betydligt mindre saker än så. Lyckligtvis har jag en grym studiegrupp och vi var nog alla lika nervösa i morse. Det är något med teater som liksom triggar igång en nervositet i hela kroppen. Åtminstone när det är en själv som ska upp på scen.

Men bra gick det, såklart. Oftast triggar man ju upp sig helt i onödan. Otroligt skönt att vara först ut också så att man kunde njuta av att bara titta på de andras gestaltningar i stället för att sitta och oroa sig över sin egen. 

Anyhoo. Nu har jag precis fått i mig lite lunch och ska bara låta den sjunka ner lite grann innan jag packar ner träningskläderna och sticker till gymet. Första gången jag tränar utan sällskap idag men det ska bli rätt gött ändå. Bara att stoppa in musik i öronen och traska på. Bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ni var sjuuuukt duktiga :D

2011-10-12 @ 19:20:42
URL: http://Mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0