Nervös vinst.

Harregud va nervöst det blev i hockeyn. 2-0 till Frölunda med två minuter kvar av tredje perioden när AIK får powerplay och dessutom tar ut målvakten så det blev spel först 6 mot 4, sedan 6 mot 5 under vilken tid de hann göra två mål som i sin tur resulterade i förlängning. Jag hatar förlängning. Det är alldeles för nervöst för mitt hjärta! Men 1:14 in i förlängningen putta Frölunda in pucken i AIK-nätet. Underbart!

Ikväll går jag och lägger mig tidigt och hoppas att nervositeten inför morgondagens redovisning av gestaltningen håller sig borta. Jag kör på samma knep som alltid annars när det är dags för examination: Det är ändå för sent att ändra något nu. Dessutom känner jag mig nöjd. Jag har en grym studiegrupp och vi fick jättebra respons på handledningen så det ska nog ordna sig i morgon också.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0