Inte min dag!

Det här är inte min dag! Hade det jättebra på praktiken bortsett från att jag kände mig mer och mer febrig och halsen gjorde ondare och ondare. Passade på att ringa vårdcentralen på rasten som ringde upp mig vid 13-tiden. Jag bad om en tid under eftermiddagen men hon sa att jag var tvungen att komma innan klockan 15. Stack iväg från praktiken tidigare än tänkt alltså och åkte till vårdcentralen.

Vårdcentralen var inte till stor nytta. Fick träffa en sköterksa, blev skickad till provtagningen för hals- och blodprov. Fick vänta 40 minuter på domen som lämnades av samma sköterska jag träffade tidigare. Tydligen var jag "helt frisk" med feber (39grader) och för hög sänka. Ingen halsfluss i alla fall men blir hemma i morgon ändå för att försöka bli av med febern och piggna till...


När jag kom hem satte jag mig och skulle föra över bilder från ajfönen till datorn. En uppdatering fanns tillgänglig till telefonen och därefter gick det utför. Skiten hängde sig mitt i, när jag lyckades installera uppdateringen fick jag ange lösenordet för nätverket hemma för att komma vidare men det ville inte telefonen godkänna trots att det var rätt men det löste sig till slut och allt gjordes klart men det fattas ändå flera appar. Helkonstigt men jag har inte tålamod till att fixa det ikväll.

Får se om jag lägger upp mina shoppingbilder ikväll eller i morgon. Nu ska jag i alla fall laga tomatsoppa och slökolla på serier.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0