Huskur?

Siter och roar mig med att googla runt lite på huskurer mot halsont. Det mesta är om det gamla vanliga om att man ska dricka te med honung och allt vad det är. Men det här tipset undrade jag lite över:

Pressa ner två vitlöksklyftor i ett glas cola.
Svep colan med vitlöken och ta därefter ytterligare ett glas cola (utan vitlök) för att skölja ner föregående glas.

Hur kommer man ens på en sådan grej? Är det när man sitter där med sitt iskalla glas coca cola på kvällen och känner sig lite halvkrasslig och bara tänker "nä, men om man ska stoppa i lite vitlök i colan, det är kanske gott och effektivt".

Jag satsar nog på vanliga halstabletter, glass och te som man gjort så länge jag kan minnas.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0