Besök och Skellefteå vs. Frölunda

Det blev inte alls uppdaterat som jag hade tänkt i helgen. Har haft bättre saker för mig helt enkelt. :) Igår kom älsklingens lillebror med flickvän hit en sväng, käkade lite mat och tjötade lite. Trevligt! På kvällen var det dags för hockey igen. Fredagens match mot New York Rangers slutade med 4-2 till amerikanarna. Trist med förlust men vi spelade ändå bra. Man får ju inte glömma att förlusten var mot ett NHL-lag.

Gårdagens match slutade också med förlust för Frölunda. Hade tänkt titta på matchen men eftersom vi hade besök här glömde jag helt av den till dess att första målet gjorde och min iPhone oväntat tjöt som bara den och då kändes det inte lönt att betala för att se resten eftersom jag trots allt ville vara social samtidigt. Tung förlust eftersom alla Skellefteås mål gjordes när Frölunda hade powerplay. Det hör inte till vanligheterna. Jag skyller delvis på att Frölunda troligtvis var trötta efter fredagens match men jag tänker inte sticka under stolen att Skellefteå är ett bra lag, så enkelt är det. Det kommer fler chanser. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0