Att skriva ut saker

Jag stack till högskolan efter praktiken idag för att jag skulle skriva ut lite papper som jag ska lämna till föräldrarna på förskolan. Det var lättare sagt än gjort.

Först satte jag mig i ett grupprum på fjärde våningen, där funkade inte skrivarn. Då flyttade jag mig till datorsalen på femte våningen i bibliotekshuset i stället, där funkade inte skrivarn.

Gick ner till datorsalen på tredje våningen. Där funkade skrivarn men det hjälpte föga eftersom jag fyllde i fel skrivare så det skrevs ut på fjärde våningen i stället. Okej tänker jag, då skriver jag ut resten där också. Sagt och gjort men när jag gick upp till fjärde för att hämta det jag skrivit ut såg jag att jag bara skrivit ut ett exemplar av ett papper som jag skulle ha 25 exemplar av så det var bara att traska längst ner och kopiera.

Typiskt nog missade jag bussen precis när jag kom ut också. Inte okej! Det här är helt enkelt inte min eftermiddag!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0