Tentaplugg. Igen.

Tog sovmorgon genom att inte ställa klockan idag. Det är alltid en liten chansning det där. Det finns alltid en risk för att man i stället för att ta sovmorgon till sisådär 09-tiden som man tänkt på kvällen innan i stället vaknar upp först vid 12-13-tiden och vips så är halva dagen borta. Så kan det gå med min sömn i alla fall, men den är ju som vi bevisat tidigare inte riktigt normal.

Anyhoo. Jag tyckte det var värt risken och tur var la det för jag vaknade vid 09. Utvilad och redo att möta världen. Eller något i den stilen. Efter en dusch och lite frukost ska jag nu ta mig an det eviga pluggandet igen. Börjar få lite tenta-ångest. Börjar även få ångest för projektarbetet som startar nästa vecka men som inte något är förberett till. Men det får man la sätta sig med i helgen. En sak i taget brukar bli bäst.

Nu: Tentaplugg, hepphepp!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0