Helgen - borta?

Hur kommer det sig att helgerna alltid går så fruktansvärt snabbt? Galet! Över är den i alla fall. Ångesten har börjat försvinna för denna gång (tack för det!!) och jag är redo att tackla en ny vecka med skola och allt vad det är.

Fars dag idag. Alltid en jobbig dag. Jag har flera positiva faders-figurer i mitt liv som jag älskar obegränsat. Men tankarna far ändå åt att jag inte har någon kontakt med min biologiska far. Jag har möjlighet att ta kontakt, men vad är det lönt för? Att bli sårad igen? Nej, jag tror inte det. Det är inte värt tårarna längre. 





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag håller med. Inte ens värt att försöka. Att bli sårad på nytt år så jävla ovärt.



2011-11-14 @ 00:08:58
URL: http://mikaelapc.wordpress.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0