Myggbett!

Jag har fått ett myggbett på min arm. Inte det första i år men det slutar aldrig att vara sjukligt irriterande. Har även ont i min fot som jag knakade till fel härom dagen och avslutade med att råka sparka det onda stället i dammsugaren som så snällt står och väntar på att få användas i hallen. Den har stått där alldeles för länge nu uppenbarligen eftersom jag inte längre ser den utan bara sparkar till den i min väg från vardagsrummet mot toaletten. Det kan förvisso även haft något att göra med det faktum att det var kolsvart i lägenheten, det kan det.

Tvivlar på att min storrensning kommer att bli klar denna veckan eftersom jag jobbar varje dag, såvida jag inte får mig något mycket oväntat ryck i helgen. Hoppas, hoppas. Vore skönt att bli färdig.

Jobbet idag har gått över alla förväntningar. Barngruppen var lugnare än väntat, de var färre än väntat och allt har helt enkelt flytit på väldigt bra. Tror dock att jag glömde ta sista disken innan jag stack hem men jag tror inte att de blir alltför arga för det. Nu: slappa till max innan det är dags för några timmars efterlängtad sömn (I hope).

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0