Midsommarförberedelser

Jag och Isabell har gjort som alla andra i vårt avlånga land och handlat mat inför morgondagen. Lyckligtvis begav vi oss till Maxi ett bra tag innan de flesta slutat jobb och liknande men det var allt en generös mängd människor där samtidigt som oss ändå. Blev även en sväng till the systembolag och högskolan för att hämta ut saga med lärarhandledning som jag ska komplettera. EN sketen liten grej har jag missat att få med. Nåja.

Ikväll ska jag och älskling äta mycket god färdiggrillad kyckling och sallad (mest för att jag verkligen inte har någon lust alls att laga mat).

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Tycker det är roligt att du börjat skriva här igen :))

2011-06-23 @ 17:00:43
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0