Jobb

Det var längesedan jag var vaken så här tidigt utan att det beror på mina sömnproblem och för första gången hittills i sommar märker jag av att det faktiskt är sommarlov. Om ett tag ska jag iväg och jobba vilket jag ska göra hela veckan. Ska bli skönt att bidra med lite pengar till hushållet. Jobbet är en veckas vikariat på ett fritids. Kan inte minnas att jag jobbat på ett fritids under sommaren tidigare så det ska bli intressant att se hur dagarna är upplagda när det inte är skola samtidigt.

Gick och la mig i hyffsad tid igår men eftersom jag redan börjat vända på dygnet hjälpte inte det avsevärt så nu sitter jag alltså här som ett lik mer eller mindre. Hinner med en promenad innan jag börjar jobba eftersom bussen kommer fram 45minuter för tidigt så då ska jag nog hinna vakna till ordentligt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0