2011-06-28

Min dag i punkter.

  • Vaknade 06.15 för att någon tyckte att det var en bra tid att börja klippa gräset.
  • Upptäcker inte mindre än tre nya myggbett.
  • På vägen till jobbet hinner jag med att både köpa frukost på Pressbyrån (i brist på frukost hemma) och att sparka till en tegelsten med min redan smärtsamma fot.
  • Har en riktigt bra dag i det underbara vädret med alldeles lagom stor barngrupp.
  • Blir barnfri tidigare än beräknat och tänker att jag minsann smiter någon minut tidigare för att hinna med bussen 17.32
  • Upptäcker att det inte går någon buss 17.32. Får snällt vänta på 18.02-bussen och mottager säkerligen ännu fler myggbett.
  • Handlar hem saker inför middagen på Ica City, missar bussen hem med två minuter och får därmed vänta 30 minuter på nästa buss.
  • Hinner knappt komma hem innan det är dags att börja med maten (tacopaj).
  • Tittar på Hells Kitchen och blir besviken över att det inte var Sabrina som åkte ut.
  • Duschar.
  • Bloggar.
  • Sover.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0