2011-08-03

Sitter och slökollar på Ikeas hemsida. När jag hade en egen lägenhet hade jag det här bordet. Men eftersom Oscar hade ett som var större och för närvarande passade bättre till soffan satte vi det i vardagsrummet och "mitt" bord inne i badrummet. Men nu när vi får den nya soffan ska vi sätta "mitt" bord i vardagsrummet i stället och göra oss av med Oscars.



Eftersom bordet försvinner inne i badrummet behöver vi någon annan typ av förvaring så det sitter jag och kikar efter nu så att jag kan göra en beställning från min kära morbror så att han kan ta med det hit när han kommer och hälsar på. Man får ju utnyttja sin släkt lite. ;) Det lutar mot att det blir två sådana här.


Det finns så sjukt mycket fina och praktiska grejer jag skulle vilja ha till lägenheten. Nya köksmöbler, ny tv-bänk, ny tv, en skänk till köket, en byrå till vardagsrummet, ett litet bord i hallen, nya bokhyllor till dvd-filmerna, nya madrasser till sängen och mycket mer. Men man har ju inte obegränsad ekonomi tyvärr så jag får snällt hejda mig och byta ut en sak i taget. Näst ut blir nog köksmöblerna eftersom de bokstavligt talat faller isär. Vore kul om man faktiskt kunde bjuda hem folk på en fika eller middag och låta dem sätta sig på våra stolar utan att vi behöver vara rädda för att de ska braka ner på golvet. :P

Inte ens två hela dagar kvar till våran efterlängtade soffa anländer. Yay!

Båda bilderna är tagna från Ikeas hemsida.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0